× Föreningens telefontjänst är stängd torsdagen den 9.5.
Österbottens Fastighetsförening är i fortsättningen känd under namnet Fastighetsförbundet Österbotten

Publicerad: 29.12.2023

Österbottens Fastighetsförening tar i årsskiftet i bruk varumärkesnamnet Kiinteistöliitto Pohjanmaa – Fastighetsförbundet Österbotten.

Genom att ändra varumärkesnamnet vill föreningen visa att den för sina medlemmar i Österbotten och Mellersta Österbotten erbjuder gemensamma tjänster tillsammans med sin takorganisation Finlands Fastighetsförbund. Det nya marknadsföringsnamnet och den nya visuella framtoningen fogar Österbottens Fastighetsförening på ett synligt sätt under Fastighetsförbundets varumärke.

Förändringen påverkar inte föreningens medlemstjänster, de kvarstår som tidigare.